2012. december 9., vasárnap

Decemberi kihívás - Advent

Sziasztok!

Hát még mindig nem vagyok valami fényesen -így még mindig örülök, hogy van még manikűr, amit előre megcsináltam. Igaz, ez az utolsó. Holnap meg szívok majd, mert vagy lakkozok, vagy kihagyom azt a napot. Remélem holnap jobban leszek már :(

No, viszont ma van advent második vasárnapja, így gondoltam, ha már adventi koszorúm nincs, akkor legalább a körmömön égjen két gyertya :D





Nekem valahogy ez a színösszeállítás a gyerekkoromat idézi, nem tudom miért -az biztos, hogy ennél szebb adventi koszorúnk volt gyerekkoromban :D
Alul, az a valami, az a koszorú maga akart lenni, de bezzeg most nem akart repedni a repedezős lakk.
A piros gyertyák alá kentem első körben egy kis fehéret, mert a zöld alapon nem nagyon akart látszani. 


Amiket használtam:
-essence - 54 trust in fashion
-Lora express finish - 058 (fehér)
-Kallos Love -230 (?)
-essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
-mini Colorama - 105 Urban Orange
-Lovely Special Effect Magic Cracking repedezős körömlakk - 02 arany 
-pontozó

.... fel sem tűnt, hogy ennyi minden kellett hozzá :D

További szép estét!




5 megjegyzés:

  1. szerintem jó lett. :)
    és külön tetszik, hogy csak 2 gyertya ég. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Gondoltam, így kicsit egyedibb, vagy nem is tudom :D

      Törlés
  2. Nekem is tök tetszik, hogy csak két gyertya ég :]

    VálaszTörlés
  3. Nagyon szép!
    Nekem is eszembe jutott,hogy nem fog égni minden gyertya,de annyira belejöttem a festésbe,hogy közben elfelejtettem és mindet lánggal festettem.:)

    VálaszTörlés