2012. október 1., hétfő

Halloween Nail Challenge - 1. Sütőtök

Sziasztok!

Nagyon vártam ezt a kihívást, és olyan baromi lassan teltek a napok szeptemberben, de végre itt az október, indul a gépezet, a sok szebbnél szebb halloween-i köröm :)
Nagyon szeretem ezt az időszakot, szeretem a sütőtököt is, a narancssárgát, meg úgy az egész halloweent :)

Na, de térjünk rá az első körömre. Kis édes tököcskéket csináltam ma, és ennek apropóján ma a narancssárga garbómba mentem dolgozni is :)




A picuri elbújt :)


Kedvenc tökömmel :)


Lassan tényleg be kellene szereznem valami normális ecsetet, mert a pontozóval háromszögeket alkotni, úgy, hogy volt fél órám az egész köröm elkészítésére (száradással együtt) nem egy egyszerű mutatvány. 
ettől függetlenül nagyon tetszik, el is kapott a halloween-i hangulat. (A kollégák néztek is érdekesen  mikor már október elején behalloweenesedtem. Kérdezték is, hogy ugye tudom-e, hogy még nem most van halloween. Én meg röhögtem, és közöltem, hogy de. Most kezdődött :D

Amiket használtam:
-mini Colorama - 105 Urban Orange
-essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black
-essence studio nails better than gel nails top sealer 


További szép estét Mindekinek!

12 megjegyzés:

  1. Most kezdődött bizony :D Nagyon cukker tököcskéid lettek :D Az a töklámpás keeeeell :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szegény már meg van repedve -látszik is a képen. Kicsit kezd a füléig érni a mosolya (lassan szó szerint) :D

      Törlés
  2. Én is pontozóval csináltam, de Te ügyesebbnek bizonyultál :D
    És basszus, azért kicsit bánom, hogy nem jutott ilyen lakk nekem :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Majd belejössz Te is a pontozóba, mint a nyomdába :D

      Törlés
    2. jó, hogy mondod, már hanyagolom egy ideje megint :(

      Törlés
    3. ...meg egy ideig hanyagolni is fogod szerintem :D
      A kihívás nem egy nyomdás dolog,ahogy néztem (bár látam már halloween-i körömnyomdalemezt is) :DDD

      Törlés
  3. Tök halloween-es lett. :) Tetszik. :)

    VálaszTörlés
  4. Nagyon-nagyon jó lett! :D Mit szóltak a melóban? XD
    Jaj, úgy sajnálom, hogy nem tudtam beszerezni ezt a colorama narancsot. :(

    VálaszTörlés