2012. június 26., kedd

Neon sárga, színátmenetes lakk


Sziasztok!


Nemrég kaptam nagymamámtól egy essence Season of Extremes - 03 pimp my bright nevű, sárga lakk csodát.
Önmagában nekem nagyon rikított volna, ezért kicsit fel feldobtam az essence - 60 fateful desire piros lakkal. 
Kicsit hasonlít a tűzre. Ez a téma sajnos "aktuális" nálam, de ez privát dolog. :(
Az eredmény egész jó lett, bár még így is szokatlan volt a kezemen ez a világító lakk-kombó.





A sárga lakk egy rétegben egész jól fed. Gyorsan szárad, egyenletesen lehet felvinni.




Két rétegben még mindig szuperül elterül, és még mindig gyorsan szárad (eddig a tökéletes lakk - más színben miért nincs nekem több?!)








Mintha egy kanári madarat húztam volna az ujjaim végére. Vakít és élénk. 


És akkor jött a piros. Előbb kikevertem belőlük egy narancssárga árnyalatot. Előbb ez ment a körmömre szivaccsal, utána pedig jöhetett a piros.




Itt egészen jól látszik az átmenet, és a narancssárga




Nekem nagyon tetszik, függetlenül attól, hogy nem kifejezetten én vagyok. Viszont némileg büszke is vagyok magamra, hogy "szépet" tudtam alkotni.



Amiket használtam:
-essence better than gel nails base sealer soft rose  (tesztelés alatt. Véleményezés majd később)
-Season of Extremes - 03 pimp my bright
-essence - 60 fateful desire


Nektek hogy tetszik?



4 megjegyzés: