2012. május 26., szombat

Csontváz a szekrényből

Sziasztok!

Érdekes dolog történt velem pár napja. Épp pakolásztam a szekrényben, mikor megtaláltam egy kis bőr noteszt. Emlékeztem rá, még a nagymamámtól kaptam nem rég. De akkor valamiért nem használtam, így elraktam későbbre. 





Emlékszem. Oké. De mi is volt benne?


Kinyitottam és dobtam egy hátast. Én ennyire hülye nem lehetek (most már tudjuk, hogy de....)



Igen, jól látjátok. Francia manikűr készlet és smink....


Minden, ami kell. 

Még jó, hogy vadásztam fehér lakkot, ami gyorsan szárad és szépen fed. De ilyet nem találtam. Talán ez lesz a tökéletes Fehér Lakk?
Körömfehérítő ceruzámat kerestem a múltkor, de sejtettem, hogy a költözés áldozata lett. Gondoltam, majd veszek egyet....


Na de mi ez?


Valami van benne....


???


Ezmiez? Megnéztem közelebbről....

Igen, kitaláltátok. Sablon a franciához...

Én meg itt szerencsétlenkedtem eddig, celluxot használtam, pedig végig itt volt a szekrényben.
 Szeretem a sablonokat, de drágának találom őket. Legalábbis amiket én láttam, azok 600-900 közötti áron voltak. Annyiért inkább cellux. Lehet rossz helyen nézegettem, tényleg ilyen baromi drágák?!


És akkor a másik oldal:


Pirosító, rúzs, szemhéjpúder. Kis ecsettel. Szép színekben. Aranyos kis csomagolásban. Tetszik, és anno is tetszett ez a "notesz" megoldás.


Noss, ezek után nyugodtan meg lehet kövezni. 

A virtuális bevásárló listámon ott volt a francia manikűr készlet és a körömfehérítő ceruza. 

Azt hiszem, átnézem a cuccaimat, hátha előkerül még egy-két csontváz a szekrényből....





U.i.: Rájöttem, miért tettem félre. Annak idején még műkörmeim voltak, arra pedig világos lakkokat nem lehetett kenni. Mondjuk, attól még a lábikómra jól jött volna...

6 megjegyzés:

  1. Na tünés kotorászni :DDD
    Most kicsit azért utállak, én is találhatnék ilyen kincseket... :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen is, értettem! :D
      Saját (ingyenes) turkálóm van :D

      Törlés
  2. Mázlista. :)
    Én amikor táskát cserélek és előveszek egy másikat, abban szoktam néha kincset találni. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Akkor én is. Milyen jó, hogy sok táskám van. Van amikor rég keresett rúzst találok így, vagy egy 500-ast :D

      Törlés