2012. április 14., szombat

Paradicsom - az újdonság

Sziasztok!


Korábban már írtam, hogy tavaly nagy sikerrel sárga balkon paradicsomot termesztettünk. Hatalmas kertünk volt: egy muskátlis virágláda :D


Ezen felbuzdulva idén is ültettem magról, kb 2 hónapja. Az egyik ládában már kibújtak a kis tündérek, a másik ládámban az akkor még nem. Aggódtam is, hogy 1 vagy 2 kis kertem (értsd: láda) lesz-e.
Ezután kb 2 héttel végre kibújt a másik ládában is. Annyira akartam, hogy kibújjanak ott is. Hallgattak rám. Hiba volt. Merthogy húsvétkor havazás és mínuszok kellenek...


Ez lett az eredmény:


Elfagyott paradicsom :(
Amikor megláttam, egy perces néma káromkodás csend következett. Ezt nem hiszem el. Épp csak kibújt végre. Előző nap még szép világoszöld és "erős" volt. Most meg feketés-zöldes kóró.


A többi -korábban már kinőtt és bemutatott- parik túlélték (legalábbis eddig). Szépen nőnek :)

2012.04.10


Csakhogy az arányok is meglegyenek :)


És a legnagyobb meglepetésemre olyat találtam a boltban, amit tavaly nem:
Piros balkon paradicsomot! :) Eddig csak sárgát láttam, azt is ültettem tavaly és idén is. Mellesleg megjegyzem, hogy a sárga isteni finom. Kíváncsi leszek a piros ízére.

Piros balkon paradicsom


Csoportkép


A pirosat majd csak jövő hónapban fogom elültetni. Akkor legalább -remélhetőleg- nem fog elfagyni. 
Egész nagy kertem...mit kertem?! Földem lesz! Legalább 3 ládányi :D





1 megjegyzés: