2012. április 9., hétfő

A lefényképezhetetlen lila lakk

Sziasztok!

Pénteken egy nagyon szép lila lakk volt az áldozatom, egészen pontosan essence colour & go - 87 passion for fashion.
Ez egy nagyon szép sötét, mély lila. Ahogy felkentem, még jobban tetszett, mint az üvegben, pedig már az is megdobogtatta a szívem :)

Egy baj volt csak vele, ami leginkább az én hibám: Fel kellett kennem az essence ultra strong nail hardener körömerősítőt (kúra szerűen: két nap használat után 1 nap szünet, és épp a "2 nap" kezdődött). Maga a körömerősítő úgy néz ki, mint egy sima átlátszó lakk. Gondoltam, alapozónak jó lesz, kössük össze a kellemest a hasznossal. Hiba volt. Hiába száradt meg hamar, még vártam is egy órát, és csak utána kentem rá a színes lakkot, mégsem lett jó. Rákentem az első réteg lilát, vártam kb negyed órát. Megnéztem, megnyomkodtam, nem maradt ott az ujjlenyomatom, úgyhogy rákentem a második réteget. Vártam ezután kb 1 órát, majd mosogatnom kellett. Mire befejeztem, gumiszerűen jött fel a vége. De nem csak a lakk, hanem az "alapozó" is.
Majd ezután kb 1 órával (tehát 2 órával a lakkozás) után elfeküdtem tv-zni, erre mire felkeltem, tiszta haj-és párna lenyomatos lett a körmöm... Kb 5 órával a lakkozás után már nem tudtam a körmömmel nyomot hagyni a lakkban.



A másik gond a lakkal, hogy nem lehet lefényképezni. Mindenféle fényviszonyban (tűző nap, árnyék, neon lámpa, "sárga" lámpa) és mindenféle beállítással, illetve vakuval és nélküle is próbálkoztam, de a végeredmény mindig kék volt. Rákerestem a Google-ban, és nagyjából 10 találatból 9-en kék volt :D


Amúgy magával a lakkal dolgozni jó, az ecset is megfelelő, a lakk nem csíkos, nem foltos. Olyan magától elterülős. Már egy réteg is egészen jól fed, de sajnos a körömerősítőre rákenni nem egyszerű dolog. Mert ragadt. Pedig az erősítő már megszáradt, mégis a színes felvitelekor valahogy mégis ragadt, alig csúszott az ecset. A második réteget már jóval egyszerűbb volt felvinni.

De inkább jöjjenek a képek:

Kicsit homályos kék-lila lakk :D

A következő kék kép már egy fokkal lilásabb, de nem az igazi ezen a képen sem:


Ennél élénkebb lila élőben

Ezen a képen már látszik, hogy mennyire sérülékeny volt szegény lakk. De legalább megtanultam, hogy a körömerősítő nem jó alap lakknak :(  Így viszont nem tudom mi lesz. Vagy lakkozok, vagy erősítek? De olyan szép lakkokat szereztem be most :( :D


Azért nem adtam fel (a fényképezést igen) ezért következzen egy kép, ami már MAJDNEM megfelel a valóságnak. Barátom Google volt:
Essence C&G 87 Passion for fashion
Forrás

Nagyon imádom ezt az árnyalatot, ráadásul remekül illett a lila-fekete biciklis kesztyűmhöz (Hétvégén bicikliztünk... egyszer csak elkezdett szakadni a hó... áprilisban....)

A körömerősítő vs körömlakk problémával pedig egyszerűen nem tudok mit kezdeni. Vagy erősítek, vagy szépítek, de a kettő együtt nem megy.
Valakinek valami ötlet? Továbbá arra is ötletet várnék, hogy hogyan lehetne szépen lefényképezni ezt a lila árnyalatot? Mert a Google képkereső alapján egy pár embernek ez sikerült egy csomó embernek meg nem, köztük nekem se.



3 megjegyzés:

  1. Sajnálom az erősítős dolgot, gondolom van benne valami, ami üti :(
    És tényleg hihetetlen, hogy itt kéknek látszik, amúgy meg full lila
    azért egy próbát tegyél egy másik lakkal is, csak hogy tutira menjünk :D
    a hóvihar meg..pff..

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Mármint a fényképezés miatt, vagy a körömerősítő+lakk miatt tegyek még egy próbát? :D

      Törlés
    2. az erősítő+lakk, csak a bizonyosság miatt :D

      Törlés