2012. április 22., vasárnap

Francia másképp: csipkés-indás motívummal

Sziasztok!

Sokat gondolkodtam, milyen legyen most a körmöm. Sok ötletem van, de azokhoz valahogy most nem volt kedvem. Vagy túl színes volt, vagy túl egyszerű, vagy most ahhoz a színhez nincs kedvem. Kicsit olyan volt, mint ahogy a szekrény előtt szokás állni, hogy "tele a szekrény, de nincs egy rongyom se,amit felvehetnék"....

Aztán eszembe jutott, régen milyen szép műkörmeim voltak. Gondoltam, "nosztalgiázok" egy kicsit, és valami hasonlót csinálok. 
Anno a legtöbbször olyan körmöt kértem az én Drága Körmösömtől, hogy francia fekete véggel, amit egy szép mintával dobtunk fel.


Az ötlet megvan. Remek. De hogyan? Kéne valami alap lakknak. De nincs semmim francia manikűrhöz. Ott az essence Ices Latte, az színben pont jó. Nade, a múltkor csak 3 rétegben fedett kulturáltan.Nem a legjobb választás, szép körmöt akarok. De másod nincs. Átlátszó? Az nem jó. Jó, akkor Iced. De hogyan? Óóóó, hát van egy rózsaszínes árnyalatú essence körömápoló lakkom, talán úgy nem látszik, mennyire nem jó a fedése a nude-nak. Talán.


És meg is beszéltem magammal :D
Szegény essence Nude Glam -04 Iced Latte-ban nagyot csalódtam már (itt). De gondoltam, kap még egy esélyt. A körömápolónak jó színe van,egy rétegben ilyen természetesebb rózsaszín, gyorsan szárad, de hatását sosem éreztem. Mondjuk nem is tudom, mit kellene csinálnia. Még régen, egy Dm-es zsákbamacsekban volt (ami egy cuki, lila neszeszerben volt, nem úgy, mint most; egy papírtáskában)
Név szerint: essence SOS nail savers - repair & care serum. Magyarul ennyi van csak ráírva: "sos körömjavító és körömápoló szérum". (a bejegyzés végén lesz róla kép is)



Igazam lett. Egy réteg rózsaszínes "szérumra" már csak 2 réteg Iced Latte kellett. Sőt, volt ahogy egy is elég volt...


Step by step képek most sem készültek. Akkor jutott eszembe, mikor már kész voltam az egésszel :D

Miután az alap megvolt, a köröm végére -szabad kézzel- fekete lakkot húztam.
Miután megszáradt jöhetett volna a nyomda, ha marad volna rá időm. De nem maradt. Mennem kellett dolgozni. Így másnap,azaz ma fejeztem be rá a nyomdát.



Bevallom, egyre jobban élvezem a nyomdázást. De csak azért mert egyre jobban gyorsabban megy.


És akkor jöjjön a mű: (a lakkozás nem tökéletes... még mindig :D)


Fekete francia csipkés-indás mintával

Azért a Körmösömnek jobban ment :)


És akkor az essence körömápoló szérum:

Amit használtam:
essence SOS nail savers - repair & care serum
essence Nude Glam -04 Iced Latte
essence körömnyomda sablon
essence nail art stampy polish - 002 stamp me! black

Lehet, kicsit sok az essence :D

Nektek hogy tetszik? a lakk, nem az essence mérgezés :D



5 megjegyzés:

  1. A színek is tetszenek így együtt, a minta meg különösen. A középső meg a kisujjadon tökkéletes lett! :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem a mutatóujjamon is tetszik a minta. Csak az Iced latte nem fedett rendesen és már nem volt időm még egy rétegre :D

      Törlés
  2. Hát ez nagyon ott van a szeren, nagyon tetszik! :)

    VálaszTörlés
  3. Remélem sikerül még Nektek tetsző szépséget alkotnom :)

    VálaszTörlés