2012. április 3., kedd

Egyszerűbb, napi sminkek

Sziasztok!

Egy egyszerűbb napi sminket szeretnék bemutatni Nektek. Na jó, nem egy, hanem igazából másfél sminket :D

Lényegében majdnem minden nap sminkelem magam. 

De ha sietek, vagy nincs kedvem, akkor csak a szemem festem ki (pl a lentebb olvasható "lusta smink"-kel). Ilyenkor van, hogy alapozót sem használok. (Hahó, BB krém, merre vagy? :D) Csak kifestem a szemem kb 2 perc alatt, és már megyek is.
Ha nem kapkodok, akkor általában használok alapozót. Bár annyi bőrhibám nincs, inkább a sminket teszem vele tartósabbá.
Jelenleg ő van használatban:
Dr. Pierre Ricaud Paris - Velvet Finish Liquid Foundation
Nem tudom, hogy mit "ígér", mert reklámot nem láttam róla, és az üveg hátuljára is csak annyi van írva (több nyelven), hogy "tartós folyékony alapozó"
Árát sem ismerem, mert ajándékba kaptam a Németországból.

Nagyon szeretem, könnyen eloszlik, nagyon jól fed, a bőrhibákat is szépen "eltünteti", tartós, matt és nem kelt maszk hatást. De szerintem tud még valamit, ami nincs ráírva, mert használat után valahogy feszesebb és "élettel telibb" az arcom. 

Pudert vagy korrektort nem használok, egy jó alapozó mellé nincs rá szükségem.



Szemhéjpúderként a kedvencem egy Golden Rose paletta. Az árára már nem emlékszem, de olyan 1800-2500 Ft körül lehetett.

     Ilyen volt:

Forrás

    És ilyen lett nálam a sok használat után XD




Golden Rose paletta Grey Line 104 árnyalat

Nagyon szeretem, mert sokáig tart, pigmentált és nem porzik. Az ecsete pedig nagyon jó, csak azt használom. Anno azért vettem meg, mert az egyik barátnőmnek is ilyen volt, és egyik reggel mentünk hozzá, szegény pedig akkor kelt fel. Tökéletes sminkben! Végigbulizta az estét, majd sminkben elaludt, reggel pedig tökéletes sminkkel ébredt... Csak ennyire tartós a drága :)  

Ha alapozóra kenem fel, egy 8-10 órát minden gond nélkül kibír, de a rekordom vele 18 óra. Mondjuk ekkor már kezdett elmászni a szemhéjamról, de még látszott.

Szegény paletta kicsit megviselt már, a világosszürke, a sötétszürke és a csillámos fekete már kiesett belőle (párszor leesett már). De megoldottam, mert a középen lévő fehérből és a feketéből ugyan azokat a szürke árnyalatokat ki tudom keverni. (Ezért nem fehér a képen se a középső :D)

Szemceruzának eddig az Avon Color Trend fekete ceruzáját használtam, aztán az alapozóval kaptam ajándékba egy Yves Rocher szemceruzát.
Vízvonalon kb 5-7 órát is bír. De ez attól is függ, könnyezek-e vagy sem. (Valahogy a szélben mindig elkezd könnyezni a szemem) 

Yves Rocher - Luminelle 
Szempillaspirálként vagy az Oriflame Wonder lash waterproof mascara-t használom, vagy őt:

Lancome Hypnose mascara volumen
Ő szintén az alapozóval jött, és nagyon imádom. Csak az a baj, hogy nagyon pici a kiszerelése.


És akkor most jöjjön az a 1,5 darab smink :)

Ha nagyon sietek, csak a szemhéjamra megy egy kis szürke szeméjpúder, és fekete szemceruza a vízvonalra. Spirálra ilyenkor nincs időm ( vagy csak épp lusta voltam :D)



Napi smink, lusta edition



Ha van egy picivel több időm (kb 5 percem) akkor ő az igazi, "napi" sminkem:



Napi smink


Ilyenkor a vízvonalon kívül a felső szempilla tövét is áthúzom a szemceruzával, illetve spirálozok is. 
Ez a smink kb. 5 perc alatt elkészíthető, és nagyjából egy egész napot bír. (Esetleg a vízvonalat kell újrahúzni)

Ha egy kicsit több az időm, akkor szoktam árnyékolni is, de arról majd később lesz bejegyzés :)

Búcsúzóul egy kis csoportkép -a golden rose paletta nélkül: 



Amúgy más is használta már ezeket? Érdekelne más véleménye is róluk. :)




2 megjegyzés:

  1. Egyiket sem használtam, de a spirál durva így képen :O
    Az a szürke meg marhajól néz ki :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a szürke paletta életem egyik legjobb vétele volt. Még így is, hogy fele hiányzik, nagyon jó, és kiadós. Lényegében napi szinten használom,de valahogy nem akar elfogyni:)
      A spirál tényleg durva, de spórolni kell vele, mert csak 2 ml-s

      Törlés