2012. április 10., kedd

Babakék lakk :)

Sziasztok!

Bemutatnám legújabb áldozatom: Essence C&G -97 absolutely blue.
Szegénykéről a boltban, a hülye neonfénynél nem tudtam megállapítani, hogy fiú-e vagy lány; azaz halványkék vagy halványlila. Klau nemes egyszerűséggel megoldotta: 
"- Mi az árnyalat neve? 
-hááát, absolutely blue.
-Akkor kék!" -csapta rá.
Kész. Probléma megoldva. 
Bár én az "absolutely" szót kicsit erősnek érzem, mert ha abszolút kék, akkor nem kellett volna gondolkoznunk, hogy "ezmiez", másrészt egy abszolút kékről nekem valami sötét kék jut eszembe, nem tudom, ki hogy van vele.

A kis identitászavarát leszámítva imádnivaló. Az üvege, az ecsete a szokásos Colour & Go minőség. Ár-érték arányban is jó. És ez végre lefényképezhető lakk volt, nem úgy mint a lila :)

Figyelem! A következő képek a nyugalom megzavarására alkalmas képeket tartalmaznak! meg nyomokban mogyorót, zellert és tojást. :D

Essence C&G -97 absolutely blue
+ körömnyomda


"Csoport" kép :)
Lámpafénynél
Tűző napon


Szerintem nem "absolutely" hanem baba. Babakék. És csodás. Absolutely tetszik :)

Ennél a lakknál nem használtam alapozót (egész pontosan a körömerősítőt), mert féltem, hogy úgy járok, mint a lilával, hogy nem szárad meg rendesen, és lenyomatos lesz.

Ma este egy napos, és eddig tökéletesen bírja. Le se mosom. Soha XD


Ráadásul már a nyomdázásba is kezdek belejönni :)

Nektek hogy tetszik? 

2 megjegyzés:

  1. Naggyon baba :]
    És legalább látszik a színe is :D
    viszont azt hadd kérdezzem már meg, ahol mindkét kezed látszik, hogy csináltad?? fényképező a szádban, időzítve, és tartod a kezed, és várod a "katt" hangot? :DD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Neeem :D
      Előbb Páromat kértem meg, hogy fényképezze le, de nem lett jó a kép.
      Ez a kép úgy készült, hogy a fürdőszobapolcra tettem a gépet időzítővel, és a falra tettem a kezem :D Improvizáltam, és bejött. Csak a fény nem a legjobb. De majd keresek az erkélyen helyet ennek a technikának :D

      Törlés