2012. április 8., vasárnap

Avon - matte körömlakk

Sziasztok!

Egy ideje már érdekel a matt lakk, ezért szerettem volna mattító fedőlakkot venni. Azonban belefutottam az Avon matt lakkjaiba, és gondoltam 1 próbát megér. (na jó, 2 próbát, mert végül két színben lett az enyém :) )



A munkahelyemen kaptam meg őket, és nem bírtuk ki, hogy a kisujjamon és a gyűrűsujjamon ki ne próbáljuk :D
Már az üvegben csodaszép a szürke lakk, felkenve pedig érdekes. 

Soha nem volt még matt lakkom, így állandóan az az érzésem volt, hogy adjon valaki egy fedőlakkot! Valahogy hiányzott  a"lakk" hatás, az, hogy fénylik. De minél többet néztem, annál jobban tetszett. Maga az árnyalat (Grey Cement) tényleg cement/beton színű, valami csodaszép. Azt pedig, hogy nem fényes kezdtem megszokni.
De ekkor jött egy "baleset":

 Épp telefonáltam, és jól felidegesítettek... a kezembe akadt a körömreszelő polírozó része.... mire letettem a telefont, már ki is volt fényesítve a csodaszép matt lakkom. Pótcselekvésként sikerült kifényesítenem, és észre se vettem, csak mikor letettem a telefont... (okos kislány, kellett neked a matt lakk :D)


Azonban megállapíthatom, hogy fényesen is csodaszép :D

Ahogy említettem, két szint szereztem be, a  Grey Cement-et és a Black as Night-ot. Na de melyiket is kenjem fel előbb? 



A döntésképtelenség és a kolléganő ötlete alapján ez lett a végeredmény:


Avon - matte
Grey Cement és Black as Night
Ezt péntek reggel, 8 óra előtt alkottam, rekord sebességgel, mert Klauval megbeszéltük, hogy meglátogatjuk a Rossmann-t :D (Szegény, már megint nem volt mágnese :(  )

A nap végén pedig, a polírozás után úgy gondoltam, hogy a matt lakknak már mindegy, úgyhogy megtanulok megpróbálok nyomdázni.

Matt lakk kifényesítve
A gyűrűsujjamon és a kisujjamon a lakk azért van megkopva, mert azokat csütörtökön kentem ki a melóhelyen, kézmosás nélkül, tehát "koszos" körömre. 
Kifejezetten tetszik a szürke fényesen is, úgyhogy kétszer szerettem bele :)

Nagyon tetszenek ezek a matt lakkok (még fényesen is). No igen, más matt fedőlakkal mattítja a fényes lakkját, nekem meg sikerült a mattból "normál" lakkot csinálnom... -Jellemző :D


Próbáltátok már az Avon matt lakkját? Mi a véleményetek?









2 megjegyzés:

  1. Az a szürke... fáj rá a fogam most már :DD
    Rohadt jó a színe... <2
    És a nyomda is egyre jobb :]

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem is a szürke tetszik a legjobban, olyan beleszeretős :D
      A nyomdába meg előbb-utóbb csak belejövök végre :D

      Törlés